Usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyt kysymykset;

Mikä on Blue Sign Oy

Blue Sign on suomalainen merkintäalan toimitsija. Meiltä saa Suomen suurimmalla merkintätapojen valikoimalla suurimman lajitelman tuotteita joita voi merkitä. Meiltä saat ammattitaidolla ratkaisut kaikkiin näkyvyys-, mainonta- ja yksilöintitarpeisiin. Tarjoamme suunnitteluapua kun ideasta lähdetään työstään lopullista tuotetta. Blue Sign Oy on yksityisomistuksessa oleva yritys, eikä kuulu mihinkään ketjuun. Perustettu 4/1997, Kotipaikka Turku, verkkokauppa ja sähköpostimyynti kattaa koko Suomen, kivijalkamyymälä, toimisto- ja tuotantotilat sijaitsevat saman katon alla Turun keskustassa.

Haluan tuotteen omalla logollani, onko se mahdollista?

Kyllä vaan, useimmissa tuotteissa joissa on yksilöintimahdollisuus on paikka johon voit lisätä helposti oman logosi tai haluamasi muut tiedot, esimerkiksi nimikirjaimet, päivämäärän tms. Voit myös aina lähettää meille lisätietoja haluamastasi tuotteesta sähköpostitse, WhatsAppilla, yhteydenottolomakkeella tai tilauksen yhteydessä olevalla lisätietolomakkeella.

Mistä tiedän onko tuotteessa olevat tiedot haluamallani tavalla?

Teemme lähes jokaisesta tilaustuotteesta asiakkaalle oikovedoksen hyväksyttäväksi ennen tuotteen yksilöintiä. Tällä varmistetaan että merkintä tulee oikeaan kohtaan, on ulkonäöltään kuten pitääkin, ja tiedot ovat  oikein.

Mihin Blue Signin tuotevalikoimat perustuvat?

Mahdottoman laaja valikoimamme perustuu teollisuuden ja työelämän tarpeisiin, viranomaismääräyksiin, seurojen ja yritysten tarpeisiin, yksityishenkilöiden tarpeisiin, markkinatilaisuuksien linjaamiin tuotevalikoimiin. Traditionaaliset ja harvinaiset merkintätavat perustana, kuitenkin nykytrendejä seuraten valikoima ja tuotantotavat kehittyvät ajan mukana. 

Toimitusaika

Pyrimme lähettämään tilaukset aina mahdollisimman pian ja noin 80 % tilauksista lähtee varastostamme vuorokauden sisällä tilauksesta. Toisinaan ilmaantuu pientä viivettä os tuote on loppu ja varastonlisäystä vasta tulossa. Tuolloin informoimme aina asiakasta aikataulusta.

Tilaukset

Pyrimme lähettämään tilaukset aina mahdollisimman pian ja noin 90 % tilauksista lähtee varastostamme vuorokauden sisällä tilauksesta. Toisinaan ilmaantuu pientä viivettä esimerkiksi viikonlopun jälkeen, tai jos tuote on loppu keräilypaikalta, jolloin tilauksesi saattaa odottaa hyllytystä keräilypaikalle. Jos tilauksessasi on jotain suurempaa ongelmaa, emmekä pysty toimittamaan kaikkia tuotteita, olemme sinuun yhteydessä mahdollisimman pian ongelman ilmettyä.

En saanut tilauksestani kuittia/tilausvahvistusta

Mikäli näin tapahtuu, jossain on käynyt virhe ja tässä ovat yleisimmät vaihtoehdot:

  1. Jos näet tilaamasi tuotteet vielä ostokorissa, niin todennäköisesti tilauksesi ei ole tullut meidän järjestelmään, vaan tilauksen vahvistusvaiheessa on tapahtunut jotain kummallista. Yritä tehdä tilaus uudestaan.
  2. Olet saattanut näppäillä väärin ilmoittamasi sähköpostiosoitteen. Tämän voimme korjata helposti, jos otat meihin yhteyttä.
  3. Automaattinen tilausvahvistus-meili on mennyt jostain syystä roskapostikansioon. Kannattaa siis tarkistaa myös roskapostikansio ennen yhteydenottoa.

Jos tilausvahvistusta ei löydy, niin kannattaa ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme (blue@bluesign.fi) jotta saadaan tarkistettua ja mahdollisesti korjattua ongelma.

Voinko lisätä tuotteen tilaukseeni/muokata tilaustani jälkikäteen?

Ota pikaisesti yhteys esim sähköpostilla osoitteeseen blue@bluesign.fi, niin katsotaan mitä voidaan tehdä, yleensä puuttuvat tuotteet pystytään lisäämään pakettiin helposti.

Voinko vaihtaa tilaukseni toimitustapaa?

Se on mahdollista ottamalla yhteyttä blue@bluesign.fi.

Haluan tehdä tilauksen, miten se onnistuu?

Voit tehdä tilauksen verkkokaupassamme. Ota yhteyttä B2B myynnin osalta isommille erille tai kokonaisuuksille lasketuista tarjouksista asiakaspalveluumme blue@bluesign.fi.

Asiakaspalautukset

Yksilöidyn tuotteen palautusoikeus:

1. Ei automaattista palautusoikeutta:
Kuluttajansuojalain mukaan kuluttajalla ei ole 14 päivän peruuttamisoikeutta, jos tuote on valmistettu tai muokattu kuluttajan toiveiden mukaan (esimerkiksi kaiverrus, nimikointi, räätälöity koko tms.).

2. Palautus on mahdollista, jos tuote on viallinen:
Jos yksilöity tuote on virheellinen, kuten rikkoutunut, väärin tehty tai ei vastaa tilattua, kuluttajalla on oikeus palautukseen, korjaukseen tai hyvitykseen.

Mitä palauttaminen maksaa minulle?

Palauttaminen maksaa asiakkaalle postikulujen verran.

Muista pyytää palautuksen lähettämisestä aina kuitti ja seurantanumero. Kadonneita lähetyksiä ei hyvitetä ilman seurantatunnusta.

Lähetykset

Kaikki tuotteemme ovat pakattu meillä käsin, ja aina on tarkistuksesta huolimatta mahdollista että jokin ei lähetyksessä täsmää tekemääsi tilaukseen. Ole aina yhteydessä meihin puhelimitse (045 1144878) tai sähköpostilla (blue@bluesign.fi) jotta voimme selvittää yhdessä ja päästä parhaaseen ratkaisuun asian kanssa.

Tuotetoiveet 

Voit aina ehdottaa meille tiettyä tuotetta lisäyksenä valikoimiimme. Tai jos mielestäsi valmisvalikoimistamme puuttuu jokin kuvio tai symboli, jonka toivoisit siellä olevan, ehdota ihmeessä. Harkinnan mukaan otamme näitä tuotantoon ja valikoimaamme.

Toteuta ideasi todeksi, olemme mukana matkallasi!